23 grudnia 2012

Wesołych Świąt!




Obiecałam sobie, że napisze świątecznego shota, więc proszę! :) To jest mój pierwszy one shot, jaki w życiu napisałam, ale myślę, że wyszedł całkiem niezły. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Pisało mi się go naprawdę bardzo przyjemnie, w akompaniamencie świątecznych piosenek, przy herbacie z miodem i zapachu cynamonowych świeczek. *,*  Wiem, że są dopiero jutro, ale jutro znając mnie, będę całkowicie zabiegana i nie znajdę czasu, aby na spokojnie to dodać. :)  
Także już teraz, chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego! Dużo radości, prezentów, miłości, szczęśliwych i rodzinnych świąt i smacznego karpia. Cieszę się, że ze mną trwacie i dziękuję każdemu z osobna za każdą chwilę jaką mi poświęcacie. Jesteście naprawdę niesamowici i za to Wam dziękuję! <3 Wesołych świąt i miłego czytania! 



PS. Następny rozdział około 28 grudnia <3

1 komentarz:


  1. To Twój pierwszy One Shot? Serio? Wyszedł Ci znakomicie. Wiesz czego najbardziej zazdroszczę Sue? Tego, że czuje magię świąt. Mi jej brakuje już od dobrych kilku lat :/ A jednak cuda się zdarzają, haha. To miłe, że spotkała kogoś, przy kim może być szczęśliwa. Spędzili ze sobą tak mało czasu, a jednak połączyło ich coś wyjątkowego. Takie rzeczy się nie zdarzają, ej xd I za to kocham tego one shota. Najbardziej podobał mi się fragment z jemiołą. Wyobraziłam sobie minę tego chłopaka, gdy spadł na niego śnieg, i wybuchłam śmiechem.

    OdpowiedzUsuń