6 października 2012

Libster Avards



Na początku powiem, że bardzo Wam dziękuję za nominację! Miło się na sercu robi, kiedy ktoś docenia twoją robotę. <3



Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania od XYZ
1. Jakie było Twoje pierwsze wrażenie o chłopakach z One Direction?
Wrażenie o ich osobach? Nie za przyjemne. Ale to były powierzchowne słowa, gdyż teraz nie zgadzam się ze słowami, jakie kierowałam pod ich adresem jakiś czas temu. :)
2. Co jest dla Ciebie inspiracją do Twojego opowiadania?
Serial "Skins", kilka filmów i książek. 
3. Jak radzisz sobie z problemami?
Problem w tym, że często sobie nie radze. Ale w razie potrzeby zwracam się do najbliższych przyjaciół.
4.Czy hejtowałaś kiedyś jakąkolwiek gwiazdę? Tylko szczerze!
Miley Cyrus, Justin Bieber i One Direction. Teraz szczerze mówiąc, wszyscy są mi obojętni, ale 1D lubię jako osoby. Ciężko w sumie to wytłumaczyć XD
5. Czy jest osoba, której jesteś w stanie powiedzieć wszystko?
Nie. 
6. Jakbyś mogła stać się bohaterką jakiegokolwiek filmu, jaki byłby to film?
Babi z filmu "Trzy metry nad niebem"! Też bym chciała wymacać boskiego Mario Casasa! *________*
7. Straciłaś kiedyś bliską osobę?
Na szczęście nie.
8. Płakałaś kiedyś przy czytaniu książki, opowiadaniu itp.?
Nie raz, nie dziesięć. :)
9. Czy masz koleżankę w szkole, sąsiedztwie, która jest w tym samym fandomie co ty?
Nie należę do żadnego fandomu. :)
10. Jak myślisz, jak inni ludzie Cię postrzegają?
Jako pyskatą, ale zabawną osobę. :D
11. Masz ukryty talent? Jaki?
Nie mam. Myślę, że wszystkie moje talenty już się ujawniły. :)

Pytania od paulin janxoxo 
1. Zakupy z Louis'em, czy obiad z Niall'em?
Ojej, nie wiem XD Ale chyba obiad z Niall`em.
2. Pocałunek w deszczu z Zayn'em, czy upojna noc z Harry'm (SAMA BYM W SUMIE NIE WIEDZIAŁA ;o )
Pocałunek w deszczu z Zayn`em :D
3.Związek Zayn'a z Perrie, czy Louis'a z Eleanor?
Louis i Eleanor, chociaż ja i tak jestem pewna, że Louis jest gejem ♥
4. Być przyjaciółką Niall'a, a dziewczyną Louis'a; czy przyjaciółką Liam'a, a dziewczyną Harre'go?
To pierwsze :3
5. Zjawić się na imprezie, gdzie poznasz całe One Direction; czy pójść na przyjęcie, gdzie Twoją osobą towarzyszącą będzie jeden z One Direction
To drugie :D
6. Mieć numer Liam'a, czy pojawić się na twitcamie z Niall'em
Twitcam z Niall`em
7. Kolacja z Harry'm, czy biwak z całym zespołem?
No jahwa, że biwak! :D
8. Wpaść na Niall'a w tesco, czy minąć się na ulicy z Liam'em.
Niall + ja + TESCO = EPIC LOVE :3
9. Przeprowadzić wywiad z One Direction, czy być ich jednorazową makijażystką?
Chyba makijażystka :)
10.Zgubić się w lesie z Zayn'em, czy iść do wesołego miasteczka z Loius'em ?
Hahaha, iść do wesołego miasteczka z Louis`em :D
11.ZAYN, NIALL, HARRY, LOUIS czy LIAM?
Nie mam pojęcia. Nigdy nie będę umiała wybrać. *.*

Pytania od fabregasek:
1. Czym jest dla Ciebie pisanie?
Odskocznią od codzienności, możliwością wyrażenia własnych uczuć, przyjemnością. Ogólnie pisanie sprawia, że mogę wpaść w jakikolwiek nastrój. Zazwyczaj udziela mi się nastrój bohaterów. :)
2. Jest coś za co lub ktoś za kogo oddałabyś życie?
Muszę wybrać jedną osobę/rzecz? Ojej, nie potrafiłabym. Ale jak mogę kilka, to moją najbliższą rodzinę, przyjaciółki i psa.
3. Dziecięca miłość? Jaki był lub kim był?
Dominik z przedszkola, Tomek i Sebastian z podstawówki. *.*
4. Wymarzony kierunek studiów i dlaczego akurat ten?
Od zawsze marzyłam o studiowaniu prawa, ale od jakiegoś czasu myślę, że to nie dla mnie. Sama mam problem z przestrzeganiem zasad, więc jak mam pracować w sądzie? To byłoby co najmniej dziwnie, zważywszy na to, że nie jestem przykładem grzecznej obywatelki naszego kraju. Cóż... 
5. Czego w tej chwili najbardziej się obawiasz?
Przyszłości. Strasznie mnie przeraża.
6. Ukochana postać książkowa i dlaczego?
Kurdę, czytam tyle książek, że naprawdę trudno mi wybrać. Ale uwielbiam główną bohaterkę serii "Akademia Wampirów" Rose Hathaway, to taka książkowa ja, 
7. Ulubione internetowe opowiadania?
Naprawdę nie umiem wybrać. Ale wszystkie które uwielbiam są na mojej podstronie. :)
8. Są filmy/książki, które jak żadne inne wywołują u Ciebie łzy?
Książka i film: "Trzy metry nad niebem" i "Tylko ciebie chcę" i film: "Efekt motyla" - magiczny! <3
9. Na co w życiu stawiasz najbardziej?
Hm.. Nie do końca rozumiem to pytanie. Ale najbardziej w życiu liczy się dla mnie szczęście najbliższych i chociaż odrobina własnej radości. No i zdrowie. :)
10. Jest jakieś miejsce, które pragniesz odwiedzić?
Jakaś egzotyczna wyspa,a chociaż nie wiem jaka, Hiszpania, Włochy, Nowy Jork, Londyn i Japonia. :)
11. Co sądzisz o przyjaźni przez internet?
Myślę, że to niesamowite doświadczenie! Poznać osobę, z którą naprawdę się dobrze człowiek dogaduje, a dzieli ich setki kilometrów. Myślę, że nieraz takie relacje są lepsze niż te realne. Sama poznałam naprawdę niesamowitych osób przez internet i utrzymuję z nimi kontakt. :)

Pytania od Julie May

1. Zakochałaś się, kiedyś w jakimś chłopaku, który nie wiedział o twoim istnieniu?
Gwiazdor się liczy? XD Trochę ich było więc nie pamiętam wielu. Ale obecnie - Całe 1D c;
2.  Masz możliwość zamieszkania w jakimś miejscu. Co to za miejsce?
OMG. Nie umiałabym wybrać jednego! ;o  Ale chciałabym w Londynie, Paryżu, gdzieś w Japonii, Nowym Jorku, Miami, na wyspie, Włoszech, Hiszpanii. :3
3. Należysz do jakiegoś fandomu?
Nope. :)
4. Gdybym postawiła przed tobą twoich idoli i miałabyś jednego wybrać, by 
spędzić z nim resztę życia, kto by to był? :D
Wszyscy mnie o to męczą! Cholera! Nie wiem... Hm... Zayn`a Malik`a. Myślę, że byśmy się dogadali XD
5. Masz jakiś nawyk, którego nie możesz się pozbyć?
Książki, muzyka i słodycze. A i trochę za dużo przeklinam.
6. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo kocham pisać. :3
7. Najlepszy blog z opowiadaniem, jaki czytasz?
Czytam ich zbyt dużo aby wybrać ulubiony, ale wszystkie które uwielbiam znajdują się na podstronie.
8. Jest jakaś piosenka, przy której najlepiej ci się pisze?
Mam całą playlistę, którą puszczam podczas pisania. Są tam największe smuty i ogólnie piosenki każdego rodzaju, które mogą wprawić mnie w taki nastrój jaki mają bohaterowie. :)
9. Jesteś zadowolona z ocen w szkole?
Tak, ale moi rodzice nie zawsze. XD
10. Twój ulubiony przedmiot w szkole? C:
Plastyka, polski, angielski. A! I religia bo się opierdalać można ;)
11. Jesteś szczęśliwa?
Myślę, że tak, ale jak każdy, czasami łąpię doła. C:



Niestety nominuję tylko trzy blogi, gdyż nie mogłam wybrać 11, gdyż nominowałam już kilka na innych z moich blogów. :)
http://orchardofhearts.blogspot.com
http://final-souffle.blogspot.com
http://sztuka-zapomnienia.blogspot.com


Pytania do autorek powyższych blogów:
1. Czy spełniło się kiedyś twoje marzenie?
2. Wierzysz w przesądy?
3. Co ci poprawia humor?
4. Gdybyś mogła przez jeden dzień być jakimś superbohaterem, którego byś wybrała? :D
5. Wyobraź sobie, że możesz znaleźć się w obojętnie jakim miejscu na ziemi, jakie by to było?
6. Co najczęściej ubierasz?
7. Biżuteria, czy makijaż?
8. Sprawdzają ci się napisy z tymbarków? C:
9. W jakich momentach pisze ci się najlepiej?
10. Film, który najbardziej cię zachwycił?
11. Co myślisz, kiedy nastaje piątek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz